myRENZbox Starterkit IPC (8'' und 32'') – Documentatie en informatie voor bewoners en beheerders

myRENZbox Starterkit 8" und 32" IPC

Hartelijk dank dat u gebruik wilt gaan maken van de myRENZbox met de bedieningseenheid IPC! Hier vinden de bewoners en beheerders uitgebreide informatie, documentatie, handleidingen en films over de myRENZbox pakketkastenunit. Wij wensen u veel plezier met de myRENZbox!

Registreren bij de aanbieders van pakketdiensten

Het ontvangen van pakketten met de myRENZbox met de IPC besturingseenheid is mogelijk door een eenmalig opslagcontract af te sluiten met de gewenste pakketdienstverleners. Afhankelijk van de logistieke dienstverlener wordt dit ook gewenste locatie, gewenste afgifteplaats, afgiftevergunning, garagecontract, afgifte-OK, Mijn Keuze, leveringsvoorkeur of afgifteplaats genoemd.

Digitale Klingel

Sogenannte Keys der Hersteller werden genutzt, um eine One Tag Solution - ein Schlüssel für jede Tür
- an der Immobilie zu ermöglichen

>bpost

  1. Meld u aan op de pagina “Aanmelden” of registreer u daar wanneer u nog niet over een account beschikt
  2. Open het menu “Mijn voorkeuren” en vervolgens “Leveringsvoorkeuren” en sla de myRENZbox met persoonlijke PIN op als afleverlocatie

>DPD

  1. Meld u aan via de pagina “Kundencenter” (klantencentrum) of registreer u daar wanneer u nog niet over een account beschikt
  2. Open het menu “Zustellpräferenz” (voorkeuren bezorging) en sla de myRENZbox met persoonlijke PIN op als permanente afleverlocatie

>GLS

  1. Download het formulier voor registratie van de afleveringsovereenkomst van de GLS website
  2. Vul het formulier in en geef de myRENZbox met persoonlijke PIN op als permanente afleverlocatie
  3. Geef de afleveringsovereenkomst aan uw bezorger

Renz Service- Hotline

Bij vragen of voor verdere ondersteuning staan we voor u klaar:

Telefoon +49 (0) 7144 / 88 67 550

E-mail service(at)renzgroup.de

Maandag – donderdag van 7:00 tot 17:00
vrijdag van 7:00 tot 14:00