myRENZbox Starterkit IPC (8'' und 32'') – Documentatie en informatie voor bewoners en beheerders
myRENZbox Starterkit 8" und 32" IPC
Registreren bij de aanbieders van pakketdiensten
Het ontvangen van pakketten met de myRENZbox met de IPC besturingseenheid is mogelijk door een eenmalig opslagcontract af te sluiten met de gewenste pakketdienstverleners. Afhankelijk van de logistieke dienstverlener wordt dit ook gewenste locatie, gewenste afgifteplaats, afgiftevergunning, garagecontract, afgifte-OK, Mijn Keuze, leveringsvoorkeur of afgifteplaats genoemd.
Digitale Klingel
Sogenannte Keys der Hersteller werden genutzt, um eine One Tag Solution - ein Schlüssel für jede Tür
- an der Immobilie zu ermöglichen
>bpost
- Meld u aan op de pagina “Aanmelden” of registreer u daar wanneer u nog niet over een account beschikt
- Open het menu “Mijn voorkeuren” en vervolgens “Leveringsvoorkeuren” en sla de myRENZbox met persoonlijke PIN op als afleverlocatie
>DPD
- Meld u aan via de pagina “Kundencenter” (klantencentrum) of registreer u daar wanneer u nog niet over een account beschikt
- Open het menu “Zustellpräferenz” (voorkeuren bezorging) en sla de myRENZbox met persoonlijke PIN op als permanente afleverlocatie
>GLS
- Download het formulier voor registratie van de afleveringsovereenkomst van de GLS website
- Vul het formulier in en geef de myRENZbox met persoonlijke PIN op als permanente afleverlocatie
- Geef de afleveringsovereenkomst aan uw bezorger
Renz Service- Hotline
Bij vragen of voor verdere ondersteuning staan we voor u klaar:
Telefoon +49 (0) 7144 / 88 67 550
E-mail service(at)renzgroup.de
Maandag – donderdag van 7:00 tot 17:00
vrijdag van 7:00 tot 14:00